sexta-feira, 17 de abril de 2015

Cavalo-marinho I - Um trabalho nascendo (Marĉevaleto I - Naskiĝanta verko)




Depois de alguns dias de pausa, eis que um novo trabalho desponta. 

Esse é um período bem conflitante. Ao mesmo tempo que me delicio no mergulho das ideias que brotam, tenho que rapidamente domá-las, direcioná-las e, o que é mais difícil, burilá-las. Burilar para mim significa eliminar certos detalhes, adaptar ao que virá a ser um quebra-cabeça, prever as possibilidades de manuseio e efetivação do projeto.

Quando estava criando o projeto anterior "Os 5 Gatos", uma outra ideia forte me surgiu e é a ela que me dedico neste momento. Ao começar, quase desisti dela pensando nas dificuldades de execução, entretanto resolvi arriscar. 

E cá estou eu novamente entre meus papeizinhos e papelões, tesouras, réguas, lápis.... rascunhos e experimentos inundando a mesa de trabalho.









Post kelkaj paŭzaj tagoj, jen naskiĝas nova verko.

Ĝi estas tre konflikta tempo. Mi ĝuas min ĵeti en la naskiĝantajn ideojn, sed samtempe mi tuj devas ilin bridi, ilin direkti kaj, kio estas plej malfacile, ilin plirafini. Rafini ĉikaze signifas forigi kelkajn detalojn, adapti al tio, kio fariĝos puzlo, antaŭvidi la eblecojn manipuli kaj efektigi la projekton.

Kiam mi estis ellaboranta la antaŭan projekton "La 5 Katoj", alia ideo forte aperis kaj estas al ĝi mi min dediĉas ĉimomente. Komencante, mi preskaŭ ĝin forlasis, pensante pri la malfacilaĵoj ĝin realigi, tamen mi decidis riski.

Nu, jen mi denove inter pecetoj da paperoj kaj kartonoj, tondiloj, liniiloj, krajonoj... malnetoj kaj provaĵoj inundantaj la labortablon.










Nenhum comentário:

Postar um comentário